10 kroków do zmian w odżywianiu

Poniżej przedstawię Ci sposób w jaki ja wprowadziłam zmiany w swoim odżywianiu. Zrobiłam to z dnia na dzień po obejrzeniu wykładu, traktującego o dojściu do zdrowia przez Paula Nisona poprzez surową dietę. Wynotowałam produkty, które prowadzą do zdrowia. Odstawiłam wszystkie „złe” produkty i postanowiłam nie mieć na nie ochoty, a następnie wprowadziłam zdrowe produkty. To była świadoma decyzja moja i mojego męża.

10 kroków do zmian w odżywianiu:
1. Świadomość co mi szkodzi, a co wzmacnia moje zdrowie.
2. Podjęcie decyzji, że chcę zmian.
3. Rozmowa z domownikami, tak aby każdy rozumiał sens zmian i wspierał nowy kierunek odżywiania.
4. Przygotowanie listy zdrowych produktów, którymi zastąpię te mniej zdrowe
5. Stopniowy zakup nowych produktów.
6. Stworzenie menu, zawierające zdrowe składniki
7. Usunięcie z lodówki i z szafek kuchennych, szkodliwych produktów.
8. Odstawienie Fast foodów, chipsów, kolorowych napojów, soków z kartonu, bułek, drożdżówek i innych mocno przetworzonych produktów
9. Wprowadzenie zdrowych potraw, nauka nowych nawyków, znalezienie swoich nowych ulubionych dań, przygotowywanie zdrowych dań na wynos.
10. Uzyskanie wsparcia z otoczenia lub znalezienie osób, które przechodzą, bądź przeszły już przez drogę zmian w odżywianiu.

Szczegóły co do produktów, które warto wyeliminować oraz produktów, które warto wprowadzić pojawią się już wkrótce.

Życzę powodzenia w dokonywaniu zmian.